چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

تجهيزات حفاظتي و امنيتي

۶ بازديد

 

 سيستم هاي حفاظتي و امنيتي


سيستم هاي حفاظتي و سيستم هاي امنيتي و سيستم هاي محافظتي به مجموعه از تجهيزات و محصولات گفته مي‌شود كه براي ايجاد حفاظت و امنيت و ايمني براي افراد، اشخاص، اماكن و اموال از دست حوادث و وقايع مي‌باشند، كه اين حوادث و وقايع ممكن به دست يك انسان صورت گرفته باشد و يا به دليل نقص در سيستم هاي مورد استفاده صورت گرفته باشد.
سيستم هاي حفاظتي و سيستم هاي امنيتييكي از حوادثي كه مي تواند امنيت يك مكان و يا اموالي را به خطر بيندازد، سرقت آنها مي‌باشد.
يك منزل يا يك مغازه يا يك خودرو و ماشين و يا يك دفتر كار و يا يك موزه و هر چيز و هر جايي ممكن است مورد دستبرد و سرقت سارقين قرار گيرند.
براي جلوگيري از چنين سرقت هايي تجهيزات و سيستم هايي طراحي شده‌اند كه به آنها سيستم هاي حفاظتي ضد سرقت و يا به عبارت ديگر دزدگير مي گوئيم.
تجهيزات سيستم هاي حفاظتي و سيستم هاي امنيتي براي شرايط و گزينه هاي مختلف:براي شرايط مختلف، سيستم هاي گوناگوني براي محافظت وجود دارند.
براي محافظت از يك منزل يا مغازه يا دفتر و از اين قبيل، دزدگيرهاي اماكن وجود دارند.
براي محافظت از يك خودرو و يا وسايل نقليه مشابه، دزدگير ماشين وجود دارد.
براي محافظت از كالاهاي يك فروشگاه در طول روز، گيت فروشگاهي و دزدگير فروشگاهي وجود دارند.
براي محافظت بهتر و قوي تر از خودروها مكان ياب خودرو و ردياب خودرو وجود دارند.
براي مراقب از اطفال و كودكان و يا كهنسالان نيز ردياب شخصي وجود دارد.
تجهيزات محافظت در برابر حريق و آتش سوزي:يكي ديگر از حوادث كه مي تواند امنيت يك مكان را به مخاطره بيندازد، حريق و آتش سوزي است.
تجهيزاتي كه براي محافظت از اين حوادث وجود دارند، دو دسته مي‌باشند:
تجهيزات اعلام حريق، و
تجهيزات اطفاء حريق
فروش آنلاين و خريد اينترنتي تجهيزات حفاظتي و تجهيزات امنيتي در سراسر كشور:فروشگاه اينترنتي نوترونيك به عنوان بزرگترين فروشگاه اينترنتي تجهيزات سيستم هاي حفاظتي و سيستم هاي امنيتي، كليه كالاها و محصولات و تجهيزات سيستم هاي حفاظتي و امنيتي را به صورت اينترنتي و آنلاين در اختيار عموم قرار داده است.
براي بررسي مشخصات هر يك از محصولات و خريد اينترنتي آنها مي توانيد بر روي محصولات كليك نمائيد.
يكي ديگر از خدمات فروشگاه نوترونيك، ارائه خدمات مشاوره، طراحي، نصب، اجرا، پياده سازي و پشتيباني كليه سيستم هاي حفاظتي و سيستم هاي امنيتي با استفاده از افراد و تيم هاي مجرب و نمايندگان گروه پاساك در سراسر كشور مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.